perjantai 18. toukokuuta 2012

16 days to heaven

Heipsan !
Ajattelin, että nyt olis hyvä aika alottaa blogin kirjottelu, kun Espanjaan muuttoon on enää 16 päivää jäljellä. Mitenköhän tässä nyt pitäis alottaa, varmaan esittelemällä itteni?
Oon siis Paulina, 16-vuotias tyttö Helsingistä, ja oon vihdoin toteuttamassa unelmaani eli ulkomaille muuttoa. Harrastan lenkkeilyä mun koiran kanssa ja vapaa-ajalla oon kavereiden kanssa tai ihan vaan nautin kotona olemisesta. 

Vasemmalla siis minä ja vieressä Noora
Idean Espanjaan muutosta lähti, kun olin viime kesänä ensimmäistä kertaa meijän uudessa kesäasunnossa Torreblancassa. Sillon ihan läpällä vaan heitin, että mitä jos...? No sillon isä ei oikeen tykänny ideasta ja tyrmäs sen heti, mutta minähän en lannistunu! Rupesin puhumaan mummille ( joka siis asuu myös Espanjassa), että eikö olis kiva jos näkisin useimmin sen kanssa. No, sehän oli sitte täysin mun puolella ja rupes juttelee mun vanhemmille. Puol vuotta siinä sitten meni, kun isi soitti mulle kesken koulupäivän, että mut on hyväksytty Fuengirolassa sijaitsevaan suomalaiseen kouluun. Sen päivän hypin vaan pilvissä ja olin tosi onnellinen! 

No, nyt tässä sitä sitten ollaan, pari viikkoa lähtöön, enkä oo vielä melkeen mitään ehtinyt sen eteen tehdä. Yks matkalaukullinen on vaatteita jo lähtenyt ja loput pitää kantaa rinkassa mukana. Niin, me siis ei mennä ihan tavallisella tapaa Espanjaan, vaan me lähdetään äidin ja kahden koiran kanssa junalla sinne. Kaikkea mä koiran eteen teenkin (okei, mulla on lentokammo joka oli osa syytä päätökseen)... En siis suostu laittamaan mun koiria ruumaan. Mikäs siinä, pääsen käymään matkalla Tukholmassa, Köpenhaminassa ja Pariisissa, eli ei pitäis äidinkään valittaa :)

Tähän loppuun kuvia asioista, jotka on mulle tosi tärkeitä : 

Like a sister 

 Ensinnäki ihan yleisesti kaverit ja ystävät, kaikki niistä. Tässä on nyt vaan parista tärkeestä ihmisestä kuva...




 Lumi, lautailu ja kaikki talveen liittyvä, rakastan, mut onneks Espanjassaki on sentää jotai vuoria minne voi sitte mennä :)

Niin ja tähän loppuun toivoisin, että kaikki uskaltais ja jaksais sanoa mielipiteensä ulkoasusta, teksin luettavuudesta sun muusta. Helpottais nimittäin mun elämää ees pikkasen :)  

7 kommenttia:

  1. pau oot tosi nätti tos kuvas mis oot nooran kaa <3 t.rebe

    VastaaPoista
  2. Kiiitos! Tuli heti kivevmpi olo ;)

    VastaaPoista
  3. Oi tää kuulostaa tosi hauskalta, pitääpä jäädä seuraileen et miten reissu sujuu :)

    VastaaPoista
  4. Tää on kiva blogi! ja oot kaunis (:

    VastaaPoista
  5. ano // kiva että tykkäät :)
    essi // kiitos tosi paljon, piristit mun päivää :)

    VastaaPoista
  6. hei mul on sama tilanne!:) mun sukulaisii asuu siel ja oon todennäkösest muuttamas sinne tässä jossain vaihees vuoden sisäl :)on ollu kans jo pitkää suunnitelmis mut nyt alkaa vast toteutuu ;) kiva blogi muutens! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ! Olis kiva tietää kuka oot ? :)

      Poista