tiistai 3. heinäkuuta 2012

haaste

Nooran blogista löysin tän haasteen, ja ajattelin nyt sit tän tehä :)


Säännöt:
-Each tagged person must answer the 11 questions given to them by theis "tagger" and post it on their blog.
-Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
-Create 11 new questions for the people you tag to answer.
-Don't tag back to the person who has already tagged you.



1. Kuka olen viidellä sanalla? Olen Espanjassa asuva suomalainen tyttö :)


2. Asia, jota haluan eniten maailmassa? Kuin tylsältä tää kuulostaakaa, nii mä haluaisin, et maailma olis täydellinen paikka. Ja tavata kaikki rakkaimmat :)


3. Kuka/ketkä on tärkein ihminen sinulle?Mulle perhe on kaikki kaikessa. Vaikka mä välillä riitelen ja kuinka haistattelen niille, niin ne on silti mun rakkaimmat. Ja tottakai läheisimmät ystävät ! :)


4.Missä haluisit olla just nyt? Miksi? Nyt haluaisin olla just täällä missä oon. Oon odottanu tätä pitkään ja nyt pitää vaan nauttia siitä mitä on :)

5. Paras muistosi? Niitä on niin monia hyviä muistoja, kaikki lomamatkat tuttujen kanssa. Mut varmaan muisto minkä mä tuun muistamaan ihan aina, on se päivä, kun sain ekan koiran. Fanny on true friend ♥


6. Jos saisit olla kuka tahansa päivän, kuka olisit? Mies, ehdottomasti mies. 

7.Pahin mokasi? Kai mä oon onnekas, ku ei mitään erityistä mokaa tuu mieleen. Hyvä vaan, ettei niitä muista :)

8.Mitä inhoat eniten ?Tähän vois tulla pitkä lista, mut jos mä muutaman laittaisin niin ihmiset jotka esittää, lentäminen ja draama.




9. Mikä saa sut hyvälle tuulelle ? Ystävien näkeminen, perhe ja mun koirat AINA.



10. Komein näyttelijä kenet tiedät? Komeitahan on aika moni, mut jos miettii millasen miehen itelleni haluisin, nii mä en haluis sellasta tietyl taval täydellistä, mitä aika moni tähän varmaa laittais. Mä ite tykkään Shaun Siposista :)


11.Millainen tulvaisuutesi on ? Mun tulevaisuus koki nyt aika ison käänteen, joten mä en tiedä ollenkaan mitä mulle tulee käymään. Toivottavasti se on onnellinen ja mä nautin siitä :)

Ja seuraavat kysymykset :
1. Mistä pidät itsessäsi ?
2. Mikä on elämäsi tarkoitus ?
3. Kuka on idolisi?
4. Omistatko parasta  kaveria/kavereita?
5. Kielet, joita haluaisit osata puhua ja miksi ?
6. Oletko koskaan ollut rakastunut ?
7. Omistatko pelkoja, jos niin, niin mitä ?
8. Tärkein asia elämässäsi ?
9. Jos saisit yhden toiveen toteutettua, mikä se olisi ?
10. Komein julkkis ?
11. Mitä odotat tulevaisuudelta ?

Ja haastan ElisanRiikanSaran ja kaikki muut ketkä vaan jaksavat tehdä tämän:)

11 kommenttia:

  1. ihana ulkoasu ! (;

    http://danabloggossipgirl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä oon sun blogi jonkin aikaa lukenut, ja oon miettiny et onks sun vaikee asuu siellä kun ei siellä varmaan kauheesti suomalaisii oo ? :-) ja hei osaatko muuten puhuu espanjaa ?

    mycrazycouture.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No itseasias täl alueel mis asun nii on aika paljon suomalaisii :) on se suomalainen koulu ja tällee :) sen verran mitä nyt yhessä vuodessa on oppinu :D sellasii perusjuttuja osaan :)

      Poista
  3. Kiva blogi! :) arvaa vaan kuka on vähä kateellinen sulle ku asut Espanjassa, ite ku oon aina halunnu käydä siel, ja haluaisin oppia sitä kieltä! Joo mutta blogis vaikuttaa kivalta ja liityn lukijaks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muutaku opettlemaan ! :) kiitoksia ! :)

      Poista
  4. + mun blogin osote http://lovelyytrololo.blogspot.fi/
    saa käydä kommentoimassa/uudet lukijat on aina ihania! :)

    VastaaPoista
  5. Iha mieletöntä, asut Espanjassa! Oon melkeen katkera :-D Olis ihanaa päästä itekkin taas johonkipäin liikkumaa Suomesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tää kyllä aika mieletön kokemus ! Siitä vaan jos elämäntilanne vaan antaa periks niin maailmalle :)

      Poista
  6. Oi ! asut Espanjassa,se herätti heti mun mielenkiinnon!
    Tykkään sun bannerista! kuten myös sun hiuksistas ! :)
    Sait uuden lukijan!

    http://nevergiveup-miia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miia tosi paljon :) tervetuloa lukemaan ! :)

      Poista