maanantai 23. heinäkuuta 2012

Hey, I just met you !

Ekat sanat kun mä lataan kuvat bloggeriin: "Vi***". Mä en vaan voi ymmärtää, miks nää kuvat tulee näin huonolaatuisina. Koneella ne näyttää vielä hyviltä, mä skarppaan ne nettikokosiks, mä yritän kaiken ja silti kun mä ne tänne isken nii niistä tulee pelkkää mössöö. Onks kellään mitään kikka kolmosta miten ne säilyis hyvälaatuisina ? :)

Otettiin tossa yks päivä lautta Fuengirolan satamasta ja suunnattiin nokka kohti Benalmàdenaa. Ranta näytti hienolta, kun ihmiset oli vielä ottamassa aurinkoa ja uimassa. Että mä nautin siitä merellä olemisesta! 13 vuotta me purjehdittiin joka kesä viis viikkoo turunsaaristossa ja siitä lähtien, ku ei enää venettä olla omistettu, on mieli kaivannu merelle. Siel me hetki käveltiin rannalla, otettiin pienet alkudrinksut, ja mentiin meksikolais-intialaiseen syömään. Mä vannon, siellä on parhaat fajitakset mitä oon koskaan syöny ! 




 Ajettiin iskän kanssa reilu tunti Gibralttarille, eli englannin alueelle. Käppäiltiin niitä pieniä kujia pitkin ja päätettiin käydä syömässä perus BK:ssa. Käytiin ostamassa iskälle uudet kengät ja jatkettiin matkaa hissille päin. Käytiin siellä vuorilla kattelemassa vähä villejä aappanoita, joilta muuten meinasin saada turpiin ku olin naama kiinni naamassa ottamassa kuvaa. Onneks oli nopeet refleksit ja pääsin hyppäämään turvaan.













Eilen oltiin vielä viettämässä äitin synttäreitä Mijaksessa ravintolassa, mutta sinne unohdin napata kameran mukaan. Harmittaa ihan pirusti !

11 kommenttia:

  1. Mulla ainakin auttaa kuvien laadun suhteen se, että pienennettyäni kuvat tallennan ne png-muotoon :) Ja toiseks se, etten lataa niitä bloggeriin vaan jonnekin muualle, esim. photobucketiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos neuvosta ! :) pitää ens kerralla kokeilla :)

      Poista
  2. Oii ihana blogi! Liityn lukijaks, rakastan Espanjaa, meil on talosiel ja meinattiin muuttaa sinne, mut ei sittenkää.. Mut onneks siel voi ain käydä lomil (: Ja mullakin menee kuvat blogissa jotenki huonolaatusiks, vaik yritän miten, mut nää sun kuvat on kyl must tosi hyvä laatusia! (:

    VastaaPoista
  3. Ihana kulla kiitos ! :) tää on kyl ihana paikka ja pitää olla onnekas et saa täällä olla :)

    VastaaPoista
  4. Kuinka kauan ootte asunu Espanjassa?:) Tykästyin blogiis, jään seuraan:)

    http://emilia-avec.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kohta tulee vasta kaks kuukautta täyteen, eli vasta aluvaiheissa ollaan :) kiva juttu ja tervetuloo :) !

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi sulla :) ! Missäpäi espanjaa asut ? meilläk o loma-asunto aligantesta vähä torreviejaan päi ja luen espanjaa koulus, nii ois ihanaa muuttaa sinne tulevaisuudes :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun fuegirolassa :) kiva ! Ja kiitoksia ! :)

      Poista
  7. Ihana blogi sulla! Rakastan ylikaiken Espanjaa ja itelläni on ollu haaveena, että muutan joskus sinne :) Jään seurailemaan!

    http://mariaagvelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Anteeks tää kysymys mut pakko kysyy, hahah :D Onks siel paikalliset espanjalaiset pojat söpöi? ;) :D:D Ja tunsitko ennestää ketää sun ikäsii sielt ja jos et ni ootko ehtiny tutustuu viel? :)

    VastaaPoista
  9. Ihanat hiukset sul! (:

    VastaaPoista