maanantai 2. heinäkuuta 2012

Oh, was I away ?

Heipähei ! Ei oo tullu hetkeen kirjotettua... Syynä on ollu se, että mulla on ollu tää blogin kirjottaminen täys kysymysmerkki ! En oo oikeen ollu varma, että jatkaisinko tän kirjottamista vai antaisinko vaan olla. On mulla sentään melkeen puoltoista vuotta menny jos minkäki blogiin kirjottamiseen. No, nyt oon tullut pääätökseen. Kyllä, jatkan kirjottelua :) Ei ehkä tule niin tiiviiseen tahtiin kun ensin ajattelin, ehkä kerran viikossa. Nyt kesällä tosiian ainakin vähemmän, kun ei mulle oikeen täällä mitään tapahdu.






Mulla oli idea päässä (puhelimessa), mutta monien tuntien yrittelyn jälkeen, en saanut materiaalia puhelimelta koneelle, niin jäi sekin sitten toteuttamatta. Harmittaa pikkasen, tein sen eteen nimittäin aika paljon. Ehkä saatte sen joskus, jos joku nero sais annettuu mulle ohjeita :) 


Kuukaus sitte lähettiin Suomestä tänne kotia päin. Pitkään mietin, että kotiudunkohan koskaan tänne Espanjaan ku eihän tää oo mun oikee koti. Ehei, väärin ajattelin. Mä oon kotiutunu tänne jo täysin, ja koirillekkin kun sanoo, että mennään kotiin, niin ne lähtee juoksu jalkaa tänne! 


Tossa pari viikkoa sitten meillä oli täällä mun rakas ystävä ja sen äiti kyläilemässä. Niillä oli viis päivää täällä aikaa ja tavoitteena oli lähteä rusinana pois. Okei, Julialla oli, ei niinkään sen äidillä :D
Vietettiin sitte kaikki päivät rannalla lökäillen monta monta tuntia. Yks päivä taidettiin omistaa shoppailulle.


Julpe ♥


Melkeempä heti perään, tuli mun veli Tommi ja sen kaveri Ilari. Pakko myöntää, että ne oli kyllä kulmakunnan komeimmat pojat ;)






Käytiin Benalmádenan vuorilla kuvailemassa ja samallä käytiin kattomassa kotka show. Se oli ihan magee, mua vaa vähän jännitti ku ne mun kokoset kotkat seiso mun vieressä ja lenteli yli. Tässä ^ oli 2 päivää ja 4 päivää vanhat kotkat. 


Käytiin äitin kanssa Mijaksessa vähän kattelemassa. Tosi söötti kaupunki vuorilla, vähän sellasta vanhanaikaista meininkiä. 


Harmittaa muuten ihan sikana kun nää kuvat tulee niin huonolaatusina tänne bloggeriin :(

Otin tossa pari päivää sitte yhteyttä yhteen tulevaan luokkalaiseen, mä tosiaan toivon, että se haluis nähä ennen ku koulut alkaa nii en olis ihan pihalla sitte ekana päivänä :) 



4 kommenttia:

  1. Voih, mäkin haluan Espanjaan! Se on ihana paikka :)

    VastaaPoista
  2. Tosi mielenkiintoisen oloinen blogi, espanja kiinnostaa ja kiva on lueskella täältä kaikkia sun juttuja siellä! Ja oot hirmusen nätti :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon, piristää päivää tollaset kommentit :)

      Poista