keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

On s´attache

Heipähei !




 Nyt heti alkuun pahottelen näiden kuvien laatua. Oon joutunut käyttämään kännykän kameraa, koska mulla ei oo harmainta aavistustakaan missä mun järkkäri on. 
Oon alottanut uuden harrastuksen täällä iskän kanssa, padel. Pelataan sitä vähintään joka toinen päivä, ei vielä missään tunneilla käydä, mutta sekin olis suunnitelmissa.


Käytiin tossa yks päivä vähän shoppailemassa Marbellan lähellä olvessa ostoskeskuksessa nimeltä la Cañada. Se oli huomattavasti parempi paikka ku Miramar, missä yleensä hoidetaan tollaset asiat. Täällä on alkanut alennusmyynnit ja sen kyllä huomas niissä kaupoissa :D Se meno oli ku eläintarhoissa, ihmiset tuuppi toisiaan ja pukukoppeihin ja kassoille oli puolen tunnin jonot. No silti mä onnistuin tuhlaamaan parissa tunnissa 100€. Sinne meni, mutta tyytyväinen oon ostoksiini ! 
La Cañada
11.99€ Mangosta 
32€ Topmanista
Monet on mulle huomauttanut, että mulla olis shortsifetissi. Kyl mä oon sen itekki huomannut, että kaupassa juoksen heti ekana shortsien kimppuun ja äiti juoksee perässä, että sulla on kaappi täynnä noita, sä et tarvitse. Miten niin shortseja ei voi tarvita ?! Niitähän käytetään täällä joka päivä ! Nuo topmanista ostetut oli aika kalliit kieltämättä, muttakun ne istu niin täydelisesti, että oli pakko napata kokoelmaan. Punasia shortseja oon ettinyt jo puol vuotta. Mitkään ei oo ollu hyviä pepusta tai reisistä, mutta nää oli tosi hyvät päällä. Siispä nekin tarttui mukaan. Ostin myös mangosta laukun, beshkasta paidan ja jostain hajuvesikaupasta escadan hajuveden :)


Kävin tossa yks päivä kävelyllä vähän kiertelemässä tätä meijän asuinaluetta ja nappailin samalla kuvia, että näkisitte millasessa ympäristössä asun :)
Meijän terassin näkymät vuorille päin. Piha on tollasta nurmikkoa ja keskellä kököttää oma sitruunapuu. Toiseen suuntaan olis merinäköalat.
Kunhan vaan näkyy millasta kasvistoa ja teitä täällä on :)
Vuorilta otettu 


Rantaan on meiltä alle 5 minuutin matka :)
Tää tais mennä pelkäks pikselimössöks...
 




Can you just let me sleep ?




Jos teillä on postaus ideoita, mitä haluutte et toteuttaisin, nii laittakaa ehdotuksia tulemaan. Yritän niitä sitten parhaani mukaan toteutella :)

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hmm mitenköhän tää onnistuis ? :D meen pyytää kaikkii et saanko kuvata mul on yks projekti vai ? :D

      Poista
  2. Siel on niiiin ihana näköst!!! Mut tuu nopee takas suomee ni päästää Soluddenii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulen tulen <3 säki voit tulla tänne!!

      Poista
    2. Oii oon ihan kade! Mulla on ollut haaveena muuttaa myös Espanjaan, harmi vaan ettei siellä asu ketään mun sukulaista. :D

      http://jenni-lifeinhighheels.blogspot.fi

      Poista
    3. Mullakin aika yllätyksenä tuli et äiti suostu ja lähti mukaan, mut onhan niitä muitaki vaihtoehtoja, esim muuttaa johonki perheeseen hetkeks ilman mitään vaihto-oppilas systeemii :)

      Poista
  3. oon sulle nii kateelline ku asut espanjassa! kelpais mullekkin :D

    tainas-lifestyle.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D ainahan sitä voi lähtee työstämään :)

      Poista
  4. Ihania kuvia !! aaw mää tahon kans tonne (:

    http://laughing-myassoff.blogspot.fi/

    VastaaPoista