keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Sunset


Nyt on voimaa ja puhtia tulla kirjottelemaan. Oon ollu koko viikon vatsataudissa ja nyt vihdoinki oon terve ku pukki ! Viikko meni siinä sitten sohvalla maaten ja telkkaria katsoen. Löysin mun lempiohjelman eli Criminal Mindsin ekan tuotantokauden nettiTVstä ja mun elämä sulkeutu sen ympärille. Katoin 5-6 jaksoa päivittäin, eikä ne murhajutut siihen loppuneet. Unta näin koko ajan murhista ja mä nokkelana selvittelin niitä. Nii ja tosiaa kylmä murhaajaki ehdin olla kerran.

Kameranki löysin eilen illalla ja heti syöksyin ilta-aurinkoon kuvaileen. 



HOPEANUOLI ♥







Kokkailtii iskän kaa meille paellaa illalliseks, taino okei mä myönnän iskä kokkas, mä leikkasin vaan paprikat :D Se oli ihan superhyvää ja olisin voinu syödä sitä niin paljo et vatsa räjähtää, mut sitte se loppu... 


Oih mä oon niin onnellinen. Viikko ja yks päivä, niin Noora ja Petra tulee tänne mun luo ♥ Niin ja sit viel Elisa varas liput elokuun loppuu ! ♥ WOOP WOOP !

11 kommenttia:

  1. Ihana tuo banneri. Tosi kiva huomata että ees jollain on omaperänen nimi! Blogi on tosi kiva :--)

    http://two-hundred.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanni tosi paljon ! :) juu nimeen kulutinki aika paljon aikaa :P

      Poista
  2. oooo mun iso haave on myös ulkomaille muuttaminen! jäin seurailee sun blogii n__n

    VastaaPoista
  3. ihana blogi! :)
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. miks siiri ei näytä yhtään siiriltä :D ja ihania kuvia muutes, mut eipä se mikää ihme oo ku kameran takana sinä ja kuvausmaana espanja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siiri onki nykyää nimeltää spusse :D paremmin se sitä kuuntelee ku siiriä... Kato ku se on iha spurgun näköne :D kiitos emppu <3

      Poista
  5. Asutko Aurinkorannikolla ? Itse olin siellä koulussa viime syksyn. Mukava blogi sulla ! Jään seurailemaan !

    http://roads-to-our-lives.blogspot.fi/

    VastaaPoista