maanantai 13. elokuuta 2012

First day at my new school

Huhhuh... Nyt on lomat lomailtu ja paluu arkeen tapahtu tänään. Mä vietin maailman ihanimmat kaks viikkoa mun kavereiden seurassa ! Menin siis Nooran ja Petran tulopäivänä junalla lentokentälle vastaan. Olin pitkään hokenut itselleni, että tänään sä et tyttö itke! No toisin kävi.... Näin mun murut kävelemäst portista ulos ja se kyyneleet pääs heti. Olin niin onnellinen ku näin ne pitkään aikaan ! 

Päivät meni rannalla, shoppailessa ja poolilla, illat sitten taas rannalla nautiskellen ja yougurticea syödessä ! Loman lopussa tutustuttiin meidän ruotsalaisiin naapureihin, joista ehti tulla meille kaikille niin rakkaita ! Niiden kanssa vietettiin kaikki päivät ja joka yöt, päivisin riehuttiin poolilla ja yöllä pidettin hauskaa ja valvottiin niiden kämpillä. Käytiin Nooran ja Petran kaa myös delfiiniretkellä (jossa nähtiin hienot kaksi delfiiniä mistä ei edes saanut kuvia kun oli niin kaukana...) Kun tytöt lähti, ehdin parina päivänä vielä olla ruotsalaisten kans, kunnes neki sitte lähti kotiinsa :( Nyt on kaikkia niin kamala ikävä !
first day ♥
Löydettii rannalt ;) ( joku kysy onko hyvännäkösii paikallisii nii eitää pahakaan oo )
Hmm ?
skol!
Emma, Robin, Mimmi, Isa, Jesper, Emil och Jag 
delfiiniretkel
My boys ♥ Jesper ja Emil
Tänään oli siis eka koulupäivä. Emmä edes tajunnu sitä, ennenkun olin yksin harhailemassa uuden koulun edessä. Mä en tunne ketään, mä en tiedä koko koulusta mitään. Onneks näin siinä sitten yhen tytön, joka oli yhtä eksyksissä ku minäki, ja menin sitten sille jutteleen. Huomattiin et lukiolaiset tapaa jossain eri rakennusessa, josta ei oltu edes kuultukaan. Yks poikaki oli yhtä kadoksissa kun meki, nii napattiin se sitte meijän kaa ja mentiin ettii rakennusta. Siitä se sitte heti löyty ja mentiin sisään. Oltiin pari tuntia luokan kanssa ja kierreltiin paikkoja läpi, sitten meille tarjottiin pullat :) Mulle oltiin aluks laitettu vaan kaks kurssia tähän ekaan jaksoon, joten päädyin sitten heti koulun jälkeen opon juttusille. Saatiin mun asiat hoidettua ja nyt mulla on ihan hyvän näkönen lukkari. 6 kurssia, joista osa menee päällekkäin ja yhden tentin, eli mulla on tosi rentoja päiviä koulun penkillä :) Tänään vois mennä vähän aikasemmin nukkumaan, koska huomenna alkaa jo 8 koulu ! ( okej  on heti ekan tunnin jälkeen kolmen tunnin hypäri ja loppuu neljältä ) Mites teillä on arki sujunu ? :)

10 kommenttia:

  1. Oi espanja! Ite oon käyny pari kertaa ja voisin mennä uudestaankin :)


    http://two-hundred.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aika söpö toi Emil ;) :D <3 No ei mut kivoi kuvii ootte saanu otettuu ja ootte nätteii (; toi skol! -kuva on ihana!

    VastaaPoista
  3. haha joo onhan se ihan lutunen :D kiitos tosi paljon ! :)

    VastaaPoista
  4. vähän ootte kauniita kaikki !! ja tosi söpöi on noi kaikki poitsutki ! :D vitsi oon kateellinen ! asutko pitkäänki siel? :)

    VastaaPoista
  5. kiitoksia sulle ano ! :) haha nuo pojat on komeimmat ;) asun vähintää vuoden :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja kauniita ihmisiä! :--) Itekin oon muuttamassa juuri Espanjaan, tosin Barcelonaan, joten en ihan sun lähelles kun etkös sä Torreblancan tienoilla asunut? :)

    http://kreetanespanja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihan sikana :) joo mä sun torreblancassa :)

      Poista
  7. Tää blogi on just ihana, mut ois kiva jos tekisit useemmin postauksii :) Mut ymmärrän kyl jos et aina ehi tms. :) Ja joskus tyyliin joku erikoispostaus ois kiva esim. videopostaus (;

    VastaaPoista
  8. ja lisään tohon edellisee viestii et koulustki ois kiva jos tekisit postauksen tai et kertoisit siit enemmän ja vaikka vähä kuvii tai jotaa! :)

    VastaaPoista
  9. miks et kirjota enää blogii?

    VastaaPoista